Warszawa & Online,15 maja – 19 maja 2023

15 maja

+

Szkolenie

AI dla marketingu

16 maja

+

Szkolenie

Google Ads

17 maja

+

Szkolenie

SEO I Link Building

18 maja

+

Szkolenie

Google Analytics 4

19 maja

+

Szkolenie

Strategia marketingowa

  • Cena od 990 PLN
  • 5 dni, 5 konferencji
  • Multikino Złote Tarasy, Warszawa & online

test

dni
godzin
minut
sekund

test

O konferencji

Od 15 do 19 maja 2023 roku odbędzie się już XV edycja konferencji I * Marketing&Technology! Zobaczymy się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Po raz pierwszy konferencja potrwa, aż pięć dni, a my przygotowaliśmy na każdy dzień jedną ścieżkę tematyczną w tym jedną nowość: dzień I 🖤 Automation&Tools. Podczas tego dnia poznasz nowe sposoby na optymalizację procesów biznesowych i zwiększenie swojej produktywności. Stworzysz system efektywności osobistej i wyciśniesz z życia jak najwięcej. Poznasz piękno efektywności, technologii, optymalizacji, automatyzacji procesów i nowoczesnych narzędzi dostępnych na wyciągnięcie ręki.

Agenda

Formularz rejestracyjny

Bonusy w ramach pakietów

VIP

Premium

Standard

Materiały ze specjalnej edycji konferencji #TOP20 WARTOŚĆ: 970 zł

Materiały video z XIV edycji konferencji (poprzednia edycja stacjonarna) WARTOŚĆ: 1790 zł

Roczna drukowana prenumerata magazynu sprawny.marketing WARTOŚĆ: 147 zł

Materiały video z najbliższej edycji konferencji WARTOŚĆ: 1970 zł

Wydzielone miejsca w pierwszych rzędach

Udział w afterparty, 17.05.2023 Ogrody Wisła WARTOŚĆ: 230 zł

Roczna elektroniczna prenumerata magazynu sprawny.marketing WARTOŚĆ: 127 zł

Wysokiej jakości koszulka z eko bawełny I <3 marketing WARTOŚĆ: 47 zł

Duża paczka konferencyjna

Mała paczka konferencyjna

Egzemplarz magazynu sprawny.marketing WARTOŚĆ: 57 zł

Aplikacja konferencyjna do grywalizacji i zadawania pytań prelegentom

Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział

Zasadzenie drzewa w ramach współpracy z Posadzimy.pl

Bilety jednodniowe Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

Exception when calling EventsApi->eventsGetByTicketId: [503] Error connecting to the API (url: https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3161) . Server error: `GET https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3161` resulted in a `503 Service Unavailable` response: Wyprzedane

Exception when calling EventsApi->eventsGetByTicketId: [503] Error connecting to the API (url: https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3160) . Server error: `GET https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3160` resulted in a `503 Service Unavailable` response: Wyprzedane

Exception when calling EventsApi->eventsGetByTicketId: [503] Error connecting to the API (url: https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3159) . Server error: `GET https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3159` resulted in a `503 Service Unavailable` response: Wyprzedane

Szkolenia Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

Exception when calling EventsApi->eventsGetByTicketId: [503] Error connecting to the API (url: https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3334) . Server error: `GET https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3334` resulted in a `503 Service Unavailable` response: Wyprzedane

Exception when calling EventsApi->eventsGetByTicketId: [503] Error connecting to the API (url: https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3224) . Server error: `GET https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3224` resulted in a `503 Service Unavailable` response: Wyprzedane

Transmisja online Jeśli zakupisz streaming standard lub VIP otrzymasz wszystkie bonusy zgodne z tym biletem. Ze streamingu VIP wyłączona jest wejściówka na afterparty.

Jeśli kupisz dostęp online na 4 lub 5 dni w trakcie trwania konferencji, poprzednie dni otrzymasz w formie nagrań
Bilety jednodniowe oznaczone jako wyprzedane mogą być dostępne jedynie w Pakietach w sekcji poniżej.

Exception when calling EventsApi->eventsGetByTicketId: [503] Error connecting to the API (url: https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3020) . Server error: `GET https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3020` resulted in a `503 Service Unavailable` response: Wyprzedane

Exception when calling EventsApi->eventsGetByTicketId: [503] Error connecting to the API (url: https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3019) . Server error: `GET https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/3019` resulted in a `503 Service Unavailable` response: Wyprzedane

Exception when calling EventsApi->eventsGetByTicketId: [503] Error connecting to the API (url: https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/2955) . Server error: `GET https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/2955` resulted in a `503 Service Unavailable` response: Wyprzedane

Exception when calling EventsApi->eventsGetByTicketId: [503] Error connecting to the API (url: https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/2954) . Server error: `GET https://maxroyedu.smartevent.pl/open-api/events/by-ticket/2954` resulted in a `503 Service Unavailable` response: Wyprzedane

Podsumowanie

Kwota na fakturze 0 zł z VAT

Dane zamawiającego

Wpisz swoje imię
Wpisz swoje nazwisko
Wpisz swój numer telefonu
Sprawdź, czy Twój adres e-mail jest prawidłowy. Wpisz swój adres e-mail

Koszulka

Chcę otrzymać paczkę konferencyjną:

Dane do wysyłki

Wpisz imię
Wpisz nazwisko
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto
Wpisz nip Wpisz poprawny nip firmy
Wpisz nazwę firmy
Wpisz ulicę i numer lokalu Wpisz numer lokalu
Wpisz kod pocztowy Kod pocztowy musi mieć format XX-XXX.
Wpisz miasto

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie sprawny.marketing sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wolsztyńskiej 5 60-361 Poznań. Podane przez Ciebie dane będą wykorzystywane w celu organizacji konferencji oraz w celach marketingowych, w tym – jeśli wyraziłeś taką zgodę – na przesyłanie Ci newslettera.

Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności oraz w Regulaminie.

Po rejestracji

1

Po rejestracji możesz opłacić zamówienie od razu online lub pobrać fakturę proformę i opłacić ją przelewem bankowym.

2

Tydzień przed eventem otrzymasz od nas paczkę konferencyjną na adres, który został wskazany w zamówieniu ze wszystkimi gadżetami.

3

W dniu konferencji wystarczy, że podejdziesz do stanowiska rejestracyjnego i odbierzesz swój badge. Nie otrzymasz od nas fizycznego biletu na konferencję.

4

Do tygodnia po evencie, jeśli posiadasz taki pakiet – otrzymasz nagrania prezentacji z konferencji.

Dlaczego warto?

1
Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów

Czyli dodatkowe bonusowe treści! Panele dyskusyjne prelegentek i prelegentów przy poprzednich edycjach (online oraz stacjonarnej) tak przypadły do gustu uczestnikom, że postanowiliśmy ponownie wzbogacić o nie kolejną edycję #ilovemkt.
Jak będzie to wyglądało w praktyce? 
Kolejno – 3 prezentacje, następnie dedykowany im panel dyskusyjny – i tak w przypadku wszystkich wystąpień. Brzmi ciekawie, prawda? W trakcie trwania rozmów naszych prelegentów będziecie mieć szansę zadać im pytania.

2
18-minutowe prezentacje

Znasz konferencje TED? Jeśli tak, to pewnie wiesz, że prezentacje wygłaszane w jej trakcie mają ograniczenie długości do max. 18 minut. Organizatorzy TEDa odkryli, że 18 minut to idealny czas trwania prezentacji i w 99% przypadków wydłużanie czasu nie przekłada się na wzrost merytoryki oraz przyswajanej wiedzy. Dlatego właśnie na #ilovemkt każda prelekcja trwa 18 minut.

3
ZERO sprzedażowych prezentacji

Płacimy prelegentom za wysokiej jakości content, a wysokość ich wynagrodzeń zależy od Twojej oceny. Przez uczestników konferencja określana jest mianem Mistrzostw Polski Marketingu! Prelegenci natomiast zwracają uwagę na to, że grywalizacja przyczyniła się do uzyskania takiego poziomu wystąpień, jakiego nie powstydziłyby się konferencje TED.

4
Epickie Afterparty #ilovemkt

Impreza odbywa się po trzecim dniu I ❤️ Marketing & Technology (czyli po I ❤️ Social Media) – networking z prelegentami, luźna atmosfera i nowe znajomości.

5
Paczka konferencyjna

Wszystkie materiały otrzymasz pocztą na tydzień przed eventem. Koniec z noszeniem kłopotliwej torby na konferencji.

6
WiFi i dostęp do gniazdek na terenie konferencji

Mocne łącze WiFi oraz dostęp do gniazdek z prądem w niemal każdym rzędzie, dzięki czemu w każdej chwili możesz podładować swój telefon.

7
I Love Marketing loves eco!

Pracujemy nad tym, aby konferencja z każdą edycją była coraz bardziej przyjazna środowisku – dajemy Ci wybór, czy chcesz otrzymać paczkę pocztą, wprowadzamy papierowe taśmy do pakowania, nasze identyfikatory będą w 100% recyklingowane, butelki na napoje również! Do tego razem z Posadzimy.pl posadzimy wspólnie dokładnie tyle drzew, ilu uczestników pojawi się na konferencji 🙂

8
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku

Dbamy o to, abyś podczas całej konferencji czuł się jak najbardziej komfortowo. Ekran o powierzchni 300m2, nowoczesny projektor laserowy, wygodne fotele i przestrzenny dźwięk poprawią komfort przyswajania wiedzy 🙂

9
Dodatkowe materiały dostępne od razu po zakupie!

Kupując wejściówkę w pakiecie VIP, od razu po zakupie dostaniesz dostęp do bonusowych materiałów o wartości 4916 zł!

10
Jedyna w Polsce w pełni zgrywalizowana konferencja

Dzięki mechanizmowi grywalizacji, prelegenci będą rywalizować o Twoją uwagę i głosy. Prezentacje dostarczą Ci użytecznych i inspirujących treści. Podczas #ilovemkt w Twojej głowie wielokrotnie zapali się lampka eureki 😉

11
Edutainment w najlepszej formie

Wiemy, że radosny mózg zapamiętuje lepiej, dlatego podczas #ilovemkt stawiamy na edutainment! Udowodniono, że pozytywne emocje ułatwiają przyswajanie większej liczby informacji oraz zapamiętywanie ich na dłużej. To właśnie dlatego nasi prelegenci nie tylko przekazują wiedzę, ale też rozśmieszają (czasem do łez) uczestników #ilovemkt 🙂

12
Okazja na poznanie Sponsorów i Partnerów konferencji

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji. Jeśli chcesz dołączyć do grona wystawców, zapraszamy do kontaktu

13
Maciej Kautz jako prowadzący konferencję!

Konferencja #ilovemkt jest prowadzona przez genialnego konferansjera,Macieja Kautza, który już 13 edycję zadba o punktualność prezentacji i dobrą atmosferę.

14
Wybierasz zwycięzcę #ilovemkt i gwiazdę okładki magazynu!

Uczestnicy wybierają nie tylko zwycięzców #ilovemkt, ale również gwiazdę okładki magazynu sprawny.marketing! Prelegent z najwyższą średnią ze wszystkich dni znajdzie się w kolejnym numerze naszego magazynu.

15
Dostęp do subskrypcji premium.sprawny.marketing

W ramach zamówionej wejściówki na konferencję #ilovemkt otrzymasz 3-miesięczny specjalny dostęp testowy m.in. do wszystkich edukacyjnych treści sprawny.marketing za paywallem oraz innowacyjnej platformy społecznościowej dla marketerów i marketerek. W zależności od wybranego biletu na konferencję w ramach subskrypcji otrzymasz m.in: streszczenia najlepszych, nowych książek marketingowych, polskiej prasy branżowej, a także sprawozdania z największych eventów marketingowych z całego świata!

16
Akredytacja programu DIMAQ

I ❤️ Marketing & Technology posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach.

Punktacja:
Uczestnik – 10 pkt. za udział w każdym dniu
(20 pkt za dwa dni itd.)
Prelegent – 30 pkt za wystąpienie

We our Partners

Partner główny

Partnerzy strategiczni

Partner platinum

Partner technologiczny

Partner afterparty

Partner strefy networkingowej

Partner przerwy kawowej

FAQ

Nie, nie ma fizycznej formy biletu na konferencję. Opłacenie rejestracji jest potwierdzeniem uczestnictwa w konferencji. W dniu konferencji wystarczy podejść do punktu rejestracyjnego, gdzie prowadzona będzie rejestracja imienna.

Paczkę otrzymasz tydzień przed konferencją na adres, który został wskazany w zamówieniu.

Niestety nie, tylko bilety premium i vip są uprawnione do uczestnictwa w afterparty. Jeśli chcesz z nami być na afterze zachęcamy do zakupu biletu uprawnionego 🙂

Dostępy do nagrań w ramach pakietu otrzymasz w przeciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

Dostępne formy płatności to przelew bankowy lub wpłata za pośrednictwem serwisu Platnosci.pl oraz PayPal. Po rejestracji automat wysyła na podany adres mailowy link do profilu płatności. Aby pobrać fakturę Pro Forma, należy przejść do profilu płatności i wybrać formę płatności przelewem.

 

Faktura zostanie wygenerowana automatycznie po otrzymaniu przez nas płatności. FV będzie do pobrania ze strony Państwa zamówienia w formie PDF. Stawka VAT na konferencje to 23%. W sprawie faktur niestandardowych (np. ze specjalnym tytułem pod projekty unijne, z dofinansowania z Urzędu Pracy, dla przedsiębiorstw państwowych), prosimy o kontakt pod adresem faktury@sprawnymarketing.pl. Faktura zostanie wysłana również mailowo z systemu infakt na wskazany przy zamówieniu adres mailowy.

 

Szczegółowe informacje otrzymasz mailowo tydzień przed eventem 🙂